Vale, vale, vale
Milloin valehtelulle asetetaan joku raja? En oo ikinä tollasta kirjottanut, ei oo mun tekstejä, by the way koulutuksenikin olen valehdellut….
Kyllä. Kyse on tuoreesta demari kansanedustaja Hussein Al – Taeesta.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/92318724-0883-4f5f-bb76-16b104acd646
Ja se kamala möykky, mikä oli sisällä tuli nyt ulos. Täh? Se olisi siellä vieläkin, mikäli häntä ei olisi paljastettu. Kiitos Anter Yasa!
Kansanedustaja Hussein al-Taee palasi sairauslomalta töihin: ”Kyllä minua edelleen painaa se virhe, minkä tein” https://www.is.fi/politiikka/art-2000006181293.html
On se. Valehtelija koko mies.
Onhan meillä jopa ministeri joka on ihan ite nimittänyt ittensä tohtoriksi, varakuvernööriksi ym.
Ilmoita asiaton viesti
On se vain ihmeellistä, että muutkin kuin perussuomalaiset ovat vajavaisia ihmisiä. Nykyinen ulkoministeri niin kuin ihan vähän lisäsi painoa CV:hensä, mutta kun kärähti olemattomista professuuriuksista, pikaisesti poisti maininnat ja toivoi sormet ja varpaat ristissä, ettei kukaan huomannut. No huomasi.
Raukka al Taee. Hän on kärsinyt jo yhden pitkän sairausloman diagnoosilla valehtelu, mutta nyt alkaa jo säälittää. Varmaan ihan mukava ja pätevä mies ja tuskin huonompi ajamaan Suomen asioita kuin vihreiden lahkolaiset.
Ilmoita asiaton viesti
Oi että kun nyt on töpinää Persustaniassa.
Ehdittekö yhtään muistaa Utöyan uhreja tänään?
Ilmoita asiaton viesti
Valheet kiinnittää huomiota. Siitä on jääty kiinni nyt melko monasti. Kirjoitappa Taru blogi aiheesta, voin käydä kommentoimassa, jos blogisi sen sallii 🙂
Ilmoita asiaton viesti
Kyllä se on Al-Taee joka tässä on töpistellyt. Hyväksytkö hänen toimintansa?
Ja aika mauton heitto tuo, jossa indikoit Taru että perussuomalaiset eivät tuota surutapahtumaa surisi aivan samalla tavalla kuin kaikki muutkin ihmiset. Hirvittävä tapaus.
Ilmoita asiaton viesti
Jos en ihan väärin muista niin pian tapahtuneen jälkeen Halla-aho kiirehti kertomaan, että ”huono maahanmuutto on huonoa maahanmuuttoa ja monikuttuurisuus hanurista ihan Breivikin teosta riippumatta ja huolimatta”. Kommentin typeryyden ylitti ainoastaan ajankohdan onneton valinta.
Ilmoita asiaton viesti
Ja nyt sitten tämä, siis kommenttisi, ylitti kaiken entisen. (ja ehkä tulevankin ptkäksi aikaa)
Ilmoita asiaton viesti
Sattuiko sinuun kun muistutin millainen möläyttelijä mestarisi onkaan? Kyllähän se nykyään toki yrittää pitää suutaan vähän soukemmalla.
Ilmoita asiaton viesti
Minnepä sinä juokset kirjoituksestasi ” Olisihan se Laura ihan pantava jos pitäisi suunsa kiinni”.
Tämä on sitä herrasmiehen ei-törkeyttä.
Menisit nyt nurkkaan häpeämään, kulttuurilautakunnan varajäsen.
Ilmoita asiaton viesti
”Persulainen sananvapaus se on parempaa kuin suomalaisen sananvapaus. Persut ampuvat vasemmistopoliitikkoja kuvaaviin maalitauluihin ja persut ”selvittävät” asiaa. Joku sanoo pahaa persuista – persutapaan – niin heti on tutkintapyyntö persupoiitikolta niskassa.”
Jopa Suomen uutisista löytyy fiksu kommentti kun jaksaa etsiä.
Ilmoita asiaton viesti
Mitä minun muka pitäisi hänvetä? Ihme öyhötystä. Ja Outi Mara peukuttaa kun ei käsitä että on tehnyt itsestään pellen.
Ilmoita asiaton viesti
Minä häpeäisin syvästi, jos olisin kirjoittanut….
Mika Lamminpää 12.6.2019 17:38
”Koska näissä prinsessapäiväkirjoissa näköjään halutaan puhua nimenomaan ulkonäöstä niin täytyy minunkin sitten sanoa, että olisihan se Laura ihan pantava, jos vain pitäisi suunsa kiinni.”
Mika Lamminpää 13.6.2019 15:48
”Kyllä, asiayhteys oli se sinun blogisi. Olisit vastannut siellä. Mutta ei, sinä irrotit kommentin ketjusta (taisit muuten poistaakin sen sieltä, jotta vääristely kävisi helpommaksi), laitoit sen twitteriin ja sitten vielä teit siitä uuden avauksen täällä. Ja sitten vielä siteeraat sitä tässä väärin. Et voi laittaa lainausmerkkejä kuin suoraan sitaattiin, ja sitähän tuo ei ole. Sen näkee jokainen joka tuon linkkisi vaivautuu avaamaan.
Koita nyt tyttö ryhdistäytyä. En minä Lauraa panisi vaikka sillä olisi suu teipattuna niin kuin siinä viime syksyn vaalimainoksessa. On se niin kuvottava ja ääliömäinen.”
Ilmoita asiaton viesti
Nyt on tekopyhyys huipussaan.
Ilmoita asiaton viesti
On meillä hauska täti
tuo äippä Joensuusta
kun täti mulle twittuilee
oot soikee onnesta.
”Kas näin!” hihkuu Jocke
ja Suomen uutiset
”Kas näin!” hihkuu Jocke
ja Suomen uutiset.
Eikö ole mukavaa että tänne pääset vielä kommentoimaan? Outi Maraa ilmeisesti hävettää niin paljon hänen kaksinaamaisuutensa paljastuminen, että hän on edellisen vuodatuksensa kommentoinnin estänyt kokonaan.
Niille jotka eivät tiedä miten Suomen uutiset tähän liittyy, pieni selvennys: tuo puoluetuella eli veronmaksajien rahoilla ylläpidetty propagandatorvi, joka on erikoistunut valeuutisiin ja maalittamiseen ”MV-lehden” ja RT:n tapaan, julkaisi Outi Maran typerän twiitin kuin paremmankin uutisen.
Kommenttiosastolla olikin sitten varsinaisia kikkareita päästelty. Mahtavatko persut olla miehiä jotka vastaavat sanoistaan? Tällaista sontaa oli minusta kirjoitettu Suomen uutisissa:
”Ilmoita asiaton kommentti 44
Petri Salomaa
Vihainen•5 viikkoa sitten#92
Tämä ei ole vierasta kyseiseltä tyypiltä!
Anarkisti, joka on joka kerta provosoimassa ja häiritsemässä Turussa järjestettyjä isänmaallisten kansalaisten tilaisuuksia! Lisäksi todella agressiivinen ja useimmiten…mitä itse nähnyt….ollut joko kännissä/aineissa….tai molemmissa!!!
Sen sijaan Turun poliisia ei ole kertaakaan kiinnostanut kyseisen henkilön häiriökäyttäytyminen…. Voitte vaan kuvitella, jos sellaista tapahtuu isänmaallisten kohdalla!”
Aika jännää että poliisia ei kiinnosta puuttua sellaiseen mitä ei tapahdu. Suomen uutiset on muuten vastuussa tästäkin ”sisällöstä”. Äippä on hyvä ja menee kertomaan niille että valheita ei saa levittää. Vai onko Suomen uutisisssa eri säännöt kuin Uudessa Suomessa?
Kysyin tätä äipältä mutta ei se vastaa sanoistaan. Sen sijaan se ylpeilee sillä että sen asiattomuuksista tulee ylläpidolta huomautus.
Ilmoita asiaton viesti
Keep on going! Hyvin sie vedät!
Ilmoita asiaton viesti
Olen tunnettu siitä.
Ilmoita asiaton viesti
Sinäkin kirjoitit blogin, kun puoluetoverillesi oli keksitty nimi. Marasta olet pitkin matkaa keksinyt nimiä, kuten monista muistakin. Viimeksi hänestä kummalispolitiikko. Nyt halventavasti käytät nimitystä äippä. Se on myös seksisistä ja edustaa naisvihaa. Täkin sanaa voi toki toisin käyttää. Seksimi ja naisviha tulee aiemassakin kommentti historiassa esiin.
Ilmoita asiaton viesti
Jääprinsessa ei sytytä, mutta äippä ja Laura saa liekkeihin?
Ilmoita asiaton viesti
Joo, kyllä tuo Lehto tosiaan liekeissä on. Laura sai sen liekkeihin ja äippä heittää bensaa päälle. Kreationismi on hänestä kai niin kiihottavaa. Ja se että Lauralla ja parilla muulla typykällä oli siinä mainoksessa suu teipattuna.
Ilmoita asiaton viesti
No tulihan se fantasia sieltä. Mites ton edustamasi feminismin kannalta? On olemassa typyköitä, joita voisi panna suu teipattuna? Kyllä Maria ja Iiris ovat sinunkaltaisesta miehestä varmasti ylpeitä!
Ilmoita asiaton viesti
Nyt on tekopyhyys huipussaan.
Ilmoita asiaton viesti
Minä en ole haaveillut panevani ketään. Sinä olet.
Mika Lamminpää 12.6.2019 17:38
”Koska näissä prinsessapäiväkirjoissa näköjään halutaan puhua nimenomaan ulkonäöstä niin täytyy minunkin sitten sanoa, että olisihan se Laura ihan pantava, jos vain pitäisi suunsa kiinni.”
Ole mies ja seiso sanojesi takana.
Ilmoita asiaton viesti
Ei minun tarvitse haaveilla, Outi hyvä. Eikä sinunkaan ole ihan pakko ymmärtää kaikkea tahallasi väärin. Vai onko? Sääliksi käy, jos näin on.
Ilmoita asiaton viesti
No miksi sitten teet niin?
Eihän tuota voi ymmärtää kuin yhdellä’ tavalla.
Ilmoita asiaton viesti
Ja tällaisia kirjoittelee Vihreiden herrasmiesvaravaltuutettu. Ja vielä kulttuurilautakunnan varavaltuutettu.
Onko tällainen sitä vihreiden kulttuuria parhaimmillaan?
Varmaan tämä on myös sitä todellista vihreiden tasa-arvopolitiikkaa? Nainen on vain objekti jota voisi jos ….
Ilmoita asiaton viesti
Lamminpään sananvääntely ei ole erityisen fiksua, mutta Mara esittäytyy itse äipäksi, joten turha tuosta on Lamminpäätä syyttää.
Ilmoita asiaton viesti
Äippää voi käyttää näemmä positiivisesti ja halventavasti. Tuo jälkimmäinen on pääasiassa hänen tarkoituksensa
Mutta muutoin olet oikeassa. Monet äidit ja lapset käyttävät nimitystä äippä. Lamminpää ei kyllä ole kumpaakaan suhteessa maraan.
Ilmoita asiaton viesti
Jaa, mikäs blogi se oli? Ettet nyt vain puhu omiasi.
Ilmoita asiaton viesti
Kyllä se siellä mainittu oli.
Ilmoita asiaton viesti
Mikä ja missä? Sano reilusti vaan.
Ilmoita asiaton viesti
Kun terroriteon tekee ääliöoikeistoon kuuluva nationalisti islam ulisija niin se on varmaan sitä parempaa terrorismia.
Ilmoita asiaton viesti
Eipä niitä muistanut kukaan muu kuin Esa Mäkinen. Se olikin aika hieno kirjoitus. Myös eilinen dokumentti oli hieno. Nuoret olivat koskettavia. Oli hienoa että fokus oli nimenomaan heissä: siinä miten vahva ja sitkeä ihminen on. Ei jauhettu ihmisen alennuksen hetkistä. Ei sanaakaan tappajan motiiveista. Mitäpä niistä puhumaankaan. Järjetön väkivalta on järjetöntä väkivaltaa, ei sitä mikään selitä saati oikeuta.
Ilmoita asiaton viesti
Jokohan se nimi asia on selvinnyt, minkä Anter Yasa toi myös esille? Se kruunaisi ton demarikakun kyllä….
Ilmoita asiaton viesti
Ja pahoinpitelijä
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tasta-hussein-…
Ilmoita asiaton viesti
On se. Rauhantae.
Ilmoita asiaton viesti
Trump siis.
Ilmoita asiaton viesti
Ei valitettavasti ole Suomen eduskunnassa, jos et tiennyt. Nyt onneksi tiedät. Ole hyvä.
Ilmoita asiaton viesti
Voi kiitoksia, mutta miten Laura on niin häneen ihastunut ja pitää häntä niin hyvänä ihmisenä?
Kerro nyt ihmeessä.
http://laurahuhtasaari.puheenvuoro.uusisuomi.fi/26…
Ilmoita asiaton viesti
Voiku Laura ei ollut nyt blogin aihe. Mut kirjoita oma.
Ilmoita asiaton viesti
Eikö otsikkosi ollut ”Vale, vale, vale”?
Silloinhan sinun pitäisi olla kaikkea valetta vastaan, eikö?
Vai oletko samanlainen kuin jotkin, jotka ovat rikollisuutta vastaan vain tekijän syntyperän mukaan. Sanotaan vaikkapa perheväkivalta.
Mielestäni kaikki vale ja kaikki perheväkivalta on tuomittavaa. Toivon mukaan sinunkin.
Muttet tietenkään ole siitä kiinnostunut – olet ainoastaan kiinnostunut helpoista poliittisista pisteistä…
Ilmoita asiaton viesti
Opettele lukemaan muutkin tekstit otsikon alla. Se vois aluksi auttaa.
Ilmoita asiaton viesti
PS. Aiotko siis joskus ottaa esille Lauran ihastuksen valehtelija-Trumpiin?
Sen haluasin todellakin nähdä. Kai itse pidät Trumpia uskomattomana valehtelijana? Ihan tietääkseni, miten uskottavana sinua voisin pitää.
Ilmoita asiaton viesti
Johan on Johan, mitä ihmettä täällä urputat blogistille asian vierestä?
Kirjoita oma blogi niin kommentoidaan sitä, yhtään sinulla sellaista ei taida olla. Kirjoita vaikka Trumpista.
Ilmoita asiaton viesti
Voi Mikko, joka aina kirjoittaa asiaa!!!
Älä tule urputtamaan Mikko. Sinä olet suurin piirtein viimeinen sellaiseen oikeutettu.
Ilmoita asiaton viesti
Johan on!
Suurin piirtein viimeinen. Mutta kai nyt kanssakeskustelijaa voi vihjata pysymään asiassa.
Al-Taeen valheista blogisti kirjoittaa selviää tekstistä, ei kaikista maailman valheista. Ei kirjoita vaikka demareiden imaamista tai lelusalakuljettajan valheista tällä kertaa. Ehkä Outi kirjoittaa Trumpistakin joskus jos kauniisti pyydät, mutta kirjoita ihmeessä itse.
Ilmoita asiaton viesti
Mokkohan on ihan ihmeellinen eikä edes ymmärrä asiaa.
Mikä sinulla ja Outilla on niin vaikeaa? Te valitatte valehtelusta, muttette oikeastaan välitä valehtelusta.
Laura: valehtelin gradussa
Jussi: valehtelin vaimolleni
Mikko: minä puhun aina asiaa 🙂
Kerro muuten yksi asia: oletko Lauran mukaisesti Trump-ihailija vai pidätkö minun tapaani Trumpia uskomattomana valehtelijana?
Tai ehkä olet molempia ja silloinhan et välitä valehtelusta ollenkaan.
Ilmoita asiaton viesti
Aiheena ei ollut Trump, eikä Laura. Voitko hyväksyä tämän?
Ilmoita asiaton viesti
Tietenkin, mutta tiedätkö, mitä pidän erityisen söpönä? Te suosittelette toisianne!
Se on itse asiassa hyvä asia – tehän kuulutte samaan puolueeseen eli teidän pitääkin tukea toisianne.
Ilmoita asiaton viesti
Sydämet on aina söpöjä, eiks ookin? Ja ajatella, jos on samaa mieltä, sitä voi klikkaa.
Ilmoita asiaton viesti
Joo kannattaa se blogin tekstikin lukea, ei pelkkä otsikko. Sitten ehkä tajuaisi että tässä ei puhuta vale-maisterista ja valetta täynnä olevasta presidentistä.
Ilmoita asiaton viesti
Onhan tuokin tapa rajoittaa sanan/ilmaisunvapautta
Ilmoita asiaton viesti
Kukas siuta nyt rajoittaa?
Ilmoita asiaton viesti
Minä olisin poistanut ajat päivät sellaiset koomentit, jotka eivät mitenkään liity aiheeseen. Lukijana harmittaa tuollainen typerä häirintä.
Ilmoita asiaton viesti
En koskaan ole väittänyt että puhun aina asiaa, päinvastoin.
Miten Halla-Ahon henkilökohtainen elämä tai Trump liittyvät homofobisia ja rasistisia kommentteja kirjoittaneen Al-Taeen valheisiin joita blogi koskee?
Ihme ukko olet.
Ilmoita asiaton viesti
Hienoa Mokkonen, että vihdoin ja viimein ymmärrät jotakin.
Eikö ole ihmeellistä, että koko tätä ketjua ei olisi ollut ollenkaan, jos Outi ei olisi reagoinut ensimmäiseen kommenttiini, joka kokonaisuudessaan oli ”Trump siis”.
Eli syyttäkää itseänne kaikesta tästä.
Voi kiitoksia kommentista ”ihme ukko”. Sinua pidän ennemminkin puolueen uskollisena koirana. Niin paljon olet täällä kommentoimassa, kun joku sanoo jotakin edes vähän PS:n liittyvää. Toivon mukaan saat tarpeeksi luita työstäsi?-)
Ilmoita asiaton viesti
Kiitos kauniista sanoistasi.
On aina mukava kuulla kanssakeskustelijalta hassu sukunimen väärinkirjoittaminen ja koiraksi nimittely.
Mutta edes persukoira Mokkosesta tämä blogi ei kerro, vaan Al-Taeen valehtelusta ja sitä myöten myös mielenkiintoisesta ja venyvästä sosiaalidemokraattisesta arvopohjasta.
yst terv. Mikko Mokkonen
Ilmoita asiaton viesti
Mokkonen = snowflake?
Tästä lähtien olet Mokkonen minulle. Ei sinun tarvitse siitä välittää ja ei teidän olisi koskaan pitänyt edes välittää ensimmäisestä kommentistani, jos teillä olisi ollut edes kahta aivosolua keskenänne. Toivon mukaan et ole missään viestinnän tehtävissä.
Hyökkäys ei ole aina paras vaihtoehdo – joskus se on vain asioiden jättäminen silleensä.
Toivon mukaan olette nyt oppineet sen.
Ilmoita asiaton viesti
No hyvä tietää että olen sinulle tästä lähin Mokkonen. Suhtaudun tähän ilmoitukseesi asiaankuuluvalla vakavuudella.
Mitä tulee sinun opetukseesi niin joudut hiomaan pedagogisia taitojasi, sillä tämmöinen tyhmä takarivin Mokkonen ei opetuksiasi nyt ymmärrä.
Mitä aivosoluihin tulee, niin Johan niitä on miljoonia jossei miljardeja ihmisen päässä, joten ei huolta tuosta.
Minulle sinä olet tästä lähtien Johan Lindholm. Ei sinun tarvitse siitä välittää.
Ilmoita asiaton viesti
Voi miten hienoa Mokkonen! Olen niin iloinen! Minä Johan Lindholm – sinä Mokkonen. Nyt vain puuttuu Tarzan 🙂
Toivon kuitenkin vielä, ettet ole viestinnän tehtävissä missään, sillä se ei todellakaan vaikuta kuuluvan vahvuuksiisi. Suosittelen enemmän politiikka, sillä näytät olevan hyvä välttämään vastaamista kysymyksiin.
Hyvää yötä!
Ilmoita asiaton viesti
Joko sie nyt luovutit? Onneksi on kanava, jossa voi purkautua! Varmaan helpotti.
Ilmoita asiaton viesti
Et kait sie nukkumaan ennen puoli yhdeksän uutisia käy?
Viestinnän tehtäviin en itseäni palkkaisi vaan Johan Lindholmin, sillä viestintä ehdottomasti on vahvuutesi.
Hyvää yötä kuitenkin.
Ilmoita asiaton viesti
Edelleen ihmettelen miksi Outi Mara ei modereoi typeryksiä pois keskustelua häiritsemästä.
Toisaalta moni huomaa noiden typeryyksien esittäjän ja pystyy siten asettamaan hänen kommenttinsa ns ”junk fileen” jatkossa.
Ilmoita asiaton viesti
Minä seison sanojeni takana. En bannaa, en blokkaa. Sana on vapaa. Tämäkin blogi todistaa useiden keskustelijoiden taidot suorastaan ilmiömäisesti. Ei tartte solvaa ketään, eikä todistaa älyttömyyksiä. He tekevät sen aivan itse. Itseasiassa luulen, että osaa jopa sapettaa se, etten kommentejaan poista. Niiden tarkoitus on haastaa riitaa, osan jopa solvata ja ivata. Mut sitä on sananvapaus. Tämä on linjani ja se pysyy.
Ilmoita asiaton viesti
Tarkoituksia on kaksi:
Ensimmäinen on että saada esim. Perussuomalaisten kannattajat menettämään hermoinsa ja kirjoittamaan sellaista että ylläpitö antaa kirjoituskiellon.
Toinen on tuo että saada blogin kirjoittaja bannamaan jolloin voi kirjoittaa oman blogin jossa syyttää perussuomalaista bloggaajaa bannaajaksi.
Tämä on niin läpinäkyvää eikä tunnu juureikaan toimivan.
Sitävastoin nämä samat tyypit, ei toki esim. Ritala, ovat hyvin herkkiä itse bannaamaan.
Jotkut jopa kerskailevat että ”tämä on mun blogi ja minä päätän”.
Ilmoita asiaton viesti
Päron-Jocke!
Ilmoita asiaton viesti
Kommenttisi ovat Johan kaikkien näkyvillä. Joten jatka ihmeessä. Teet sen ihan ite.
Ilmoita asiaton viesti
Tietenkin ne ovat. Luuletko, että pidän niitä jotenkin pahoina tai tyhminä? Ne ovat liioiteltuja ja sarkastisia, sen myönnän.
Paljon pahempana pidän sitä, ettet voi yksinkertaisesti sanoa Trumpin olevan uskomaton valehtelija.
Jollet sitä voi sanoa, et oikeastaan väitä valehtelusta ollenkaan. Ja siitähän lähtee blogisi ja sinun uskottavuutesi pohja.
Hyvää yötä Outi!
Ilmoita asiaton viesti
Minä en nyt ollenkaan käsitä viestinnän gurun Lindholmin pointtia, että pitäisi Al-Taeesta kertovassa blogissa erikseen kertoa että Trump on uskomaton valehtelija.
Mutta toisaalta hyväksyn rajallisuuteni.
Ilmoita asiaton viesti
Niin. En ole missään vaiheessa ilmoittanut olevani psykoterapeutti, jonka pitäisi pohtia kaikkia ja kaikkien esittämiä kysymyksiä. Saatika, että velvollisuuteni olisi yhteenkään niistä vastata. Ne on ne psykoterapeuttitätit (respect muuten heille!!!) ihan erikseen.
Ilmoita asiaton viesti
Mokkonen, mieti nyt! Koko tämä ketju ei ole alusta alkaen koskenut alkuperäistä asiaa. Tiedät yhtä hyvin kuin minä, että keskusteluketjut voivat mennä ihan mihin tahansa. Yleensä ainoat aiheeseen pitäytymistä vaativat ovat henkilöt, jotka eivät halua vastata vaikeisiin kysymyksiin.
Ja eikö kyse ollut valehtelun tuomitsemisesta? Siis yleisellä tasolla.
Vastaa sinäkin Mokkonen: pidätkö Trumpia uskomattomana valehtelijana?
Aikaisempaan kommenttiisi: ”hyvää yötä” = ”sammutan tietokoneeni kohta”.
Ilmoita asiaton viesti
Eipä sitä enää voi suoremmin myöntää olevansa trolli.
Ilmoita asiaton viesti
Presidentti Donald Trumpin hallinto on jo pitkään yrittänyt estää siirtolaisten ja turvapaikanhakijoiden pääsyn Yhdysvaltoihin. Nyt se rankaisee myös heitä, jotka yrittävät auttaa.
Vapaaehtoiset ihmisoikeuspuolustajat ovat antaneet rajaa ylittäville ihmisille esimerkiksi ruokaa, vettä ja lääkkeitä. He joutuvat kantamaan vastuun, jonka pitäisi olla Yhdysvaltain ja Meksikon valtioilla.
Yksi rohkeista ihmisoikeuspuolustajista on Scott Warren, joka on vaarassa joutua jopa 10 vuodeksi vankilaan. Humanitaarisen avun tarjoaminen ei ole rikos.
Jos en väärin muista niin joku viidesosamaisteri kehui tuota Trumpia jossain. En nyt äkkiseltään muista että mitä hyvää hän siitä löysi.
Ilmoita asiaton viesti
Valehteleva muslimi jäi kiinni valheistaan:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/92318724-088…
Saako tätä sanoa?
Ilmoita asiaton viesti
Muslimihan saa valehdella ”vääräuskoisille” ja demareille tai oikeastaan koko vihervasemmistolle ne valheet uppoaa.
Ilmoita asiaton viesti
al-Taee on diplomaatti. Tosin keskeytti alan yliopisto-opinnot kuukauden jälkeen. Myös rauhanmies, ja valehteli oppiarvonsa kuten Haavisto. Selvästikin ulkoministeriainesta vihervasemmistohallitukseen.
Ilmoita asiaton viesti
al-Taee on suorittanut maisterintutkinnon Varsovan yliopistossa. Pitäisikö hänen todellakin käyttää titteliä ”Master in International Management (IBP), Grade 5”, kun järkevä suomenkielinen vastine on olemassa? Ja minkä oppiarvon Haavisto koskaan on valehdellut?
Ilmoita asiaton viesti
JP se jaksaa Al-Taeeta puolustaa ja Taru komppaa.
En vain käsitä, eihän mies selvästikään rehellinen ole. Ja tämän lisäksi kirjoitellut tosi levottomia homofoobisia ja rasistia juttuja jotka eivät päädy oikeuteen kun vanhenevat 5v kuluessa ja se on kohta ovella.
Halla-Ahon tajusivat viedä oikeuteen ja tuomita sakkoihin 4v kirjoituksen jälkeen 2012, mutta hänen kirjoitukset ovat jopa rakkauskirjeitä kanssaihmiselle Al-Taeen juttuihin verrattuna.
Ilmoita asiaton viesti
Kommenttini ei liittynyt mitenkään miehen muinaisiin homofobisiin ja rasistisiin juttuihin. Ajatteletko ihan vakavissasi, että aikuiset ihmiset jakautuvat jotenkin rehellisiin ja epärehellisiin, asiasta riippumatta?
Ilmoita asiaton viesti
Onko kirjoitukset vuodelta 2015 siis muinaisia?
Ovatko Halla-Ahon kirjoitukset (2008) ja tuomio niistä (2012) muuten myös muinaisia?
En ajattele vakavissani että me aikuiset jakaudutaan epärehellisiin ja rehellisiin. Jotkut yksilöt valehtelevat enemmän ja röyhkeämmin, toiset vähemmän ja elegantisti. Al-Taee on mielestäni sillä tasolla johon harva pystyy valehtelussaan.
Ilmoita asiaton viesti
On vaikea nimetä röyhkeämpää, kiittämättömämpää, vaateliaampaa, aggressiivisempaa ja kaikkinaisesta itsekriittisyydestä vapaampaa vähemmistöä kuin perussuomalaiset. Kaikista muista, haasteellisistakin, ryhmistä nousee niitä, jotka kehottavat omiaan lopettamaan ruikutuksen ja katsomaan peiliin. Vaan ei perussuomalaisista.
Ilmoita asiaton viesti
Tän on vissiin pakko olla joku uus opeteltu (ihanko ite keksit) hokema, kun toistat sitä blogista toiseen. Aivan sama, mikä on aihe.
Ilmoita asiaton viesti
En minä sitä kokonaan itse keksinyt. Kopioin sen Jussi Halla-aholta. Vaihdoin vain sanan ”somalit” tilalle ”perussuomalaiset”.
Ilmoita asiaton viesti
No esitäpä sitten Halla-ahon alkuperäistekstin lähde.
Muutoin olet valehtelija.
Jos asian oikein tulkitsee niin tuon Perussuomalaiset tilalle pitäisi vaihtaa Vihreät että osuisi kohdalleen.
Ilmoita asiaton viesti
Scripta.
Ilmoita asiaton viesti
Kaikki politiikot valehtelee. Mitä isompi sitä kovempi valehtelleen.
Ilmoita asiaton viesti
Ja sit on niitä, jotka valehtelee taustansa. Huijaa ihmisiä, esittämällä jotain muuta kuin ovat.
Ilmoita asiaton viesti
Eipä sillä. Nythän tuo arvopohja on todella rakennettu. Suonsilmäkkeen päälle? Vai juoksuhiekkaan?
Ilmoita asiaton viesti
Ja demareiden kannatus tippuu mitä kauemmin tämä tyyppi on on puolueessa.
Voisi muuten uusi laki olla poikaa jossa kansanedustajan voi potkia kokonaan ulos tehtävästään jos valehtelee taustoistaan ja muutenkin..
Vaalilupaukset on eriasia.
Ilmoita asiaton viesti
”Oikeusvaltioperiaate” sallinee valehtelun, huijauksen, rasistisen kielenkäytön ja antisemitismin mikäli on puoluekannaltaan vihervasemmistolainen poliitikko.
Ilmoita asiaton viesti
Sellaisia huijareita on politiikassa, ei sille mitään voi.
Toiset valehtelee toimistaan ja toiset huijaa gradun teossa.
Äänestäjä joko rankaisee tai palkitsee, ja se on oikein.
Se usein ratkaisee pyytääkö anteeksi, vai sanoo olevansa virheetön.
Selllaista se elämä on. 🙂
Muistetaan kuitenkin, että kyseessä on yksi ihminen, jossain puolueessa noita on enemmänkin.
Uskottavuus menee, mutta lakia ei sentään ole rikottu, sillä olisihan se kauheaa,jos puolueessa ja edustajana olis joku sellainen, joka on naisen pahoinpitelystä ja seksuaalissta häirinnästä tuomittu.
Se vasta olisi kauheaa.
Joillekin tietysti rikollisuus on meriitti, ja saa enemmän ääniä, mutta onneksi ei ole sellaisia puolueita, jotka vakavista rikoksista tuomittuja ottaisi ehdokkaakseen.
Al-Tae on tulevaisuutensa aika hyvin pilannut politiikan saralla, tosin jos hän loikkaa persuihin, hän on puheenjohtaja-ainesta
Ilmoita asiaton viesti
Valepukki koko äijä.
Ei jatkoon.
Ilmoita asiaton viesti
Onneksi Huhtasaari on perusrehellinen maisteri.
Halla-aholle plussaa että ei ole valehdellut äänestäjille.
Vaimolleen vissiin on hitusen valehdellut, siitä kai todisteen lapsi vieraan naisen kanssa.
Ilmoita asiaton viesti
Kuinka kummassa voi Halla-Ahon henkilökohtainen elämä nousta keskusteluun tälläisessä blogissa joka koskee sosiaalidemokraattisen homofoobikon ja rasistin juuri paljastuneita uusia valheita?
Jotain rajaa nyt.
Onhan se nyt eri asia oikasta gradussa kuin valehdella kokonaisten tutkintojen olemassaolosta, herranen aika.
Ilmoita asiaton viesti
Islamilaisessa kulttuurissa suhtautuvat suopeasti joihinkin huumeisiin. Tämä saattaa selittää kommentoija Syvärilän puolustuspuheenvuoron. Oma lehmä ojassa.
Ilmoita asiaton viesti
Eipä siellä kovia huumeita oikein suvaita, kuten alkoholi.
Kasveja he saavat melko vapaaksi nauttia kuten Allah ja Raamatukin suosii.
Ilmoita asiaton viesti
Miksi me annetaan islamilaisen kulttuurin olla meitä edistyneempää?
Kohta sama tilanne kuin ruotsalaisten kanssa kun nekin on meitä suunnilleen joka asiassa parempia.
Suomessa pitäisi vähän nostaa sitä tekemisen tasoa ja kulttuurin sivistystasoa.
Ilmoita asiaton viesti
Ruotsi johtaa maaottelua käsikranaattiosastolla. Kyl maar, tarttee mennä perässä!
Ilmoita asiaton viesti
Kirjoita Teppo oma blogi. Jossa aiheena joko kannabis tai Laura. En tiiä kummasta puhut enemmän. Mut ei kumpikaan aiheena nyt.
Ilmoita asiaton viesti
Kiitos täti vinkistä. Toivottavasti tulet sinne kertomaan viisauksia.
Ilmoita asiaton viesti
On hyvä, että blogisti pitää tarkkaa kirjaa mistä puhutaan,
Blogisti on yksi tarkin asiassa pysyjä koko puheenvuorossa.
Kiitos tarkkaivaisuudesta.
Persu ei koskaan petä. 🙂
Tämä Al-Tae on kyllä väärässä puolueessa, miksiköhän hän valitsi demarit persujen sijaan, menee hyvä mies demareissa hukkaan.
Ilmoita asiaton viesti
Arvopohjallinen demaripuolue ilmeisesti arpoo edustajansa. Etnisyys on plussaa. Lelusalakuljettaja, Oulun imaami, insesti isi pohjoisesta sekä Rauhantae. Kyllä se on ihan arvopohjan arvoista toimintaa.
Ilmoita asiaton viesti
Outi, unohdit sosiaalidemokraatin ja huumemaisteri Abdifitah Ali Abdin.
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/201611212200030364
Ilmoita asiaton viesti
Tänks. Juu, onhan nuita. Arvopohjallisia.
Ilmoita asiaton viesti
Muutamien lausuntojen perusteella jo hiukan epäilinkin, että loppututkinto diplomatiasta saattaisi puuttua.
Ilmoita asiaton viesti
Aika lailla apujoukot ryntäsivät pilaamaan keskustelun ja johtamaan sen lähinnä koomiseksi lässytykseksi puoleltaan.
Tosiasia on että Al-Taee on jäänyt kiinni valehtelusta, sairastui siitä ja on nyt jäänyt kiinni valehtelusta jälleen. Ja kaiken lisäksi vanhoista valheista. Oleellista on myös kysyä kuinka paljon nämä asiat ovat vaikuttaneet hänen asemaansa Ahtisaaren kerhossa ja pääsystä eduskuntaan?
Ilmoita asiaton viesti
Ei mitään uutta politiikassa.
Sitten näille Al-Taee Huhtasaari Stubbeille voidaan naureskella täällä puheenvuorossa.
Ilmoita asiaton viesti
Kyllähän tämä etsii vertaistaan, jopa politiikassa. Mies ei ole se, mikä kertoo olevansa. Mutku se on söpö, hyvä puhumaan,joten ei tarvi cv:ta tarkistella. Luotetaan jokaiseen nyyhkytarinaan. Hämärää!
Ilmoita asiaton viesti
Minulla on sellainen olettamus, että mikäli Al-Taee olisi kokoomuksen kirjoilla kansanedustajana, ja samat asiat olisi hänen osaltaan paljastuneet, niin vasemmiston ja vihreiden suhtautuminen henkilöön olisi tällä hetkellä varsin erilaista.
Ilmoita asiaton viesti
No ihan varmasti!
Ilmoita asiaton viesti
Luuletko, että Boris Salomon olisi lähtenyt kyttäämään jonkun kokoomuslaisen opintojen yksityiskohtia?
Ilmoita asiaton viesti
Boris Salomon on sitkeä ukko. Minulla on muuten kunnia tuntea hänet saksanopettajanani.
Ilmoita asiaton viesti
Ja entä jos olisi peräti Vihreä?
Tai vaikkapa Perussuomalainen?
Ilmoita asiaton viesti
Valheilla eduskuntaan? No ei toki olis ensimmäinen. Mut jos taustatkin selvittämättä, niin onhan se jo melkosta sinisilmäisyyttä.
Ilmoita asiaton viesti
Hoh, hoijaa!
Ilmoita asiaton viesti
Arvollinen Arto, eikö parempaa irtoa?
Ilmoita asiaton viesti
Vähän käy al-Taee sääliksi. Kaveri esittää ensin aivan järkeviä mielipiteitä mutta vaihtaa sitten puoluetta päästäkseen Ahtisaaren firmaan duuniin. Tämä ei ilmeisesti sopinut eri uskonlahkoa edustavalle Anter Yasalle mutta epäselväksi on jäänyt kummat mielipiteet ovat niitä pahempia. Mitä tähän tutkintokohuun tulee, on melkein samantekevää onko tutkintoja yksi vai kaksi. Linked-in on myös sivustona aivan turha.
Ilmoita asiaton viesti
Sääliksi? Valehtelevaa ja valheista kiinnijäävää miestä? Ei käy tippaakaan.
Ilmoita asiaton viesti
Vähän pitkäksi meni tämä kommentti, kun en viitsi roikkua täällä jatkuvasti.
Kai sitä nyt voi sääliä vaikka ketä surkimusta, minkä hän perimälleen voi! Puolueen vaihtoa ei nyt pidä ottaa aivan kirjaimellisesti, puolueiden jäseniä on Suomessa loppujen lopuksi aika vähän. Mielipiteet olivat kuitenkin aluksi aika perussuomalaisia, kunnes hän vaihtoi demarileiriin. Ilmiantaja Yasa sen sijaan on pomppinut puolueesta toiseen, demareista vasemmistoon ja sitten persuihin ja kaikista saanut lähdön. Olen varmaan ennenkin todennut, että näihin Lähi-idän ja Pohjois-Afrikan kamelikauppiaisiin ei pidä uskoa missään asiassa.
Ilmoita asiaton viesti
OK. Tarkoitit siis vain, että kun hän twiittasi kakarana homofobisia ja rasistisia vitsejä, oli luonnollista olettaa hänen olleen persu.
Ilmoita asiaton viesti
Kakarana? Kerroppa nyt, mikä on kakaran määritelmä?
Ilmoita asiaton viesti
Kysyn aidosti uteliaana, mihin puolueeseen hän aiemmin kuului? Ahtisaari nyt tuskin ensimmäiseksi kyselee kenenkään puoluekantaa.
Ilmoita asiaton viesti
Eikö?
Oletushan se on tuokin.
Tosin vain valkopeusyritys.
Ilmoita asiaton viesti
No osaatko vastata, kun Ylinen ei osaa?
Ilmoita asiaton viesti
Mihin?
Jos tarkoitat että mihin puolueeseen Al-Taee kuului aikaisemmin, niin ei ole hajuakaan, paitsi epäily kylläkin. Voit ihan itse miettiä minkälainen.
Ilmoita asiaton viesti
Minulla on parempaa miettimistä. Mutta noin ihan kronologisesti: al-Taee oli tunnettu CMI-toimistaan vuosikausia ennen kuin kenellekään demarille selvisi, että hänestä tulee yllättäen SDP:n ehdokas.
Ilmoita asiaton viesti
Iltalehden artikkelin mukaan Al-tae on kertonut lööperiä opinnoistaan. Saa nähdä nouseeko hän seuraavissa vaaleissa demareiden ääniharavaksi. Hiukan epäilen.
Ilmoita asiaton viesti
Mikäs sen estäisi? Nykyinen pj ja pääministerikin on vanha kavaltaja. Eikös tuo ole lähinnä meriitti.
Ilmoita asiaton viesti
Sulka hattuun? Googlettamalla en löytänyt mitään tuomiota kavalluksesta, mutta sinulla on varmaan parempaa tietoa.
Ilmoita asiaton viesti
Miksikäs sitä sanotaan, jos omat ja vieraat rahat menevät sekaisin?
”Rinne oli toiminut lohjalaisessa taloyhtiössä isännöitsijänä. SK kertoi hänen jättäneen vuoden ajalta tositteet palauttamatta ja maksaneen oman puhelinlaskunsa taloyhtiön kassasta. Rinteeltä karhuttiin 25 000 markan vahingonkorvaukset.
Antti Rinne toteaa nyt, etteivät menneet ole ”mitään salaisuuksia”.”
Ilmoita asiaton viesti
Hård on vienyt uskoni suomalaiseen poliisiin. Ja se oli kuitenkin aika luja.
Ilmoita asiaton viesti
Miten tuo typerä kommenttisi liittyy mitenkään tähän ketjuun? Onko sinulla jonkinlainen fetissi ja pakkomielle tuoda esiin joitakin ammatteja sellaisessa ympäristössä, mihin ne eivät ollenkaan kuulu?
Miksi sinä kutsuisit tuota puheenjohtajanne toimintaa isännöitsijänä?
Ilmoita asiaton viesti
Ei se mielestäni sovi, että entinenkään lainvalvoja syyttelee lonkalta ihmisiä rikoksista julkisuudessa. Ihan riippumatta siitä, mitä kyseinen ihminen on tehnyt. Virkaa tekevälle ihmiselle tuollainen sekoilu ei sovi missään tapauksessa.
Ilmoita asiaton viesti
Mitä sinä sekoilet? Rinne itsekin on todennut, että asiassa ei ole mitään salattavaa. Täysin julkista tietoa.
Rinne lakimiehenä on aivan varmasti tiennyt mihin on ryhtynyt, kun taloyhtiön rahoilla hoitaa omia laskujaan.
Ilmoita asiaton viesti
Minulla on vieläkin luja luottamus suomalaiseen poliisiin. Venäläiseen poliisiin ei edelleenkään ole luottamista:
– Viime aikoina hän joutui väkivallan kohteeksi ja hänet uhattiin tappaa useita kertoja. Lena ja hänen asianajajansa kääntyivät viranomaisten puoleen, mutta poliisin taholta ei tullut näkyvää reaktiota. Kaikki oli vain tyyliin: ”Jos alkavat tappaa, niin soittakaa sitten”. Hän ei ehtinyt soittaa, Idrisov kirjoitti.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006181685.html?…
Tuo miliisin kommentti on aika jäätävä. Ajatelkaa millainen olisi ollut Utøyan isku (kaikkien aikojen tuhoisin yhden henkilön suorittama joukkoampuminen kuolleiden määrällä mitattuna) jos poliisi oli vastannut puhelimeen näin: ”Jos alkavat tappaa, niin soittakaa sitten”.
Ilmoita asiaton viesti
Kuinka tähän liittyy venäläinen poliisi?
Ilmoita asiaton viesti
No siten että tuolla ylempänä sanottiin että ”Hård on vienyt uskoni suomalaiseen poliisiin. Ja se oli kuitenkin aika luja”. Toin esiin sen että minun uskoni poliisiin ei mennyt näin vähästä. Kun tiedetään millainen miliisi voi oikesti olla. Heti tuossa itärajalla oikeusvaltio loppuu.
Ilmoita asiaton viesti
Niin niin. Mutta miten venäläinen poliisi / miliisi liittyy tähän?
Yritys on vain vedä keskustelua pois asiasta.
Ilmoita asiaton viesti
Mistä asiasta? Onko Outilla joskus ollut sellaistakin?
Ilmoita asiaton viesti
Kyseessä on sinun höpötyksesi venäjän poliisista.
Pysy nyt ihmeessä asiassa.
Ilmoita asiaton viesti
Jäkä jäkä jäkä.
”On vaikea nimetä röyhkeämpää, kiittämättömämpää, vaateliaampaa, aggressiivisempaa ja kaikkinaisesta itsekriittisyydestä vapaampaa vähemmistöä kuin somalit. Kaikista muista, haasteellisistakin, ryhmistä nousee niitä, jotka kehottavat omiaan lopettamaan rasismiruikutuksen ja katsomaan peiliin. Vaan ei somaleista.”
Jussi Halla-aho on varmaan jo irtisanoutunut näistä mielipiteistä ja pyytänyt somaleilta julkisesti anteeksi harkitsemattomia kommenttejaan. Al-Taee ainakin on tehnyt niin mutta joidenkin on vaikea antaa anteeksi. Lieneekö väärän värinen rasisti? Irakilainen rasismi on sitä huonompaa rasismia?
Ilmoita asiaton viesti
Taitaa olla kyse Al-Taeen valehtelusta.
Miten somalit liittyvät Al-Taeen valehteluun? Tai Halla-aho?
Ilmoita asiaton viesti
https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM
Ilmoita asiaton viesti
Tietää aina olevansa keskustelussa vahvoilla, kun kommentointikumppani peukuttajineen siirtyy epäolennaisiin asioihin keskustelun kannalta.
Ilmoita asiaton viesti
Nyt sen verran täytyy kyl sanoo, että sääliksi käy sitä, joka oli seuraavana läpi menossa eduskuntaan demareista. Et sympatiaa oikiasti hälle. Mahtaa ketuttaa, ihan oikeasti.
Ilmoita asiaton viesti
Istunut edustaja ja tolkullinen mies Joona Räsänen jäi uudellamaalla 63 äänen päähän Al-Taeesta demareissa. Ja siis tippui.
Ilmoita asiaton viesti
Tosi kiva…..
Ilmoita asiaton viesti
Kumma kun Ahtisaaren puljussa ei kysellä todistuksia vaan uskovat kaiken kun menee sieltä töitä hakemaan, eivätkä muutenkaan tarkastaneet mitään.
Ilmoita asiaton viesti
Totean tähän (anteeksi Outi), ihan aiheesta sivuten, että tämä alusta on sairas. Voit blokata henkilön vastaamasta, poistaa sen kommentteja ja manipuloida sillä tavoin keskustelua. Vihreä opettaja opetti meitä kaikkia tästä haudalla tanssiessaan.
Ilmoita asiaton viesti
Juu huomasin tämän eräässä tuoreessa blogissa. Mut ittensä nää paljastaa….
Ilmoita asiaton viesti
Oleellista koko al-Taee jutussa on se, että jäätyään ensimmäisen kerran kiinni, häneltä kysyttiin onko muita luurankoja kaapissa? Vastaus oli, että meillä kaikilla kai on jotain sellaista, mitä ei haluta julkisuuteen.
Niin, eli hän ei kieltänyt, mutta ei myöskään myöntänyt. Tosi fiksu kaveri ja siksi sopiva ns. poliitikoksi.
Fiksuja poliitikkoja me ihmiset aina äänestämme, mutta mistä tulevat sitten ne joita jatkuvasti haukutaan valinnan jälkeen? On muistettava, että demokratia on sellainen työkalu jossa vastuu on aina kansalaisella, valtuustoilla, eduskunnilla, mutta ei koskaan itse poliitikolla.
Poliitikko kun vapautuu vastuustaan uusien vaalien kautta.
Ilmoita asiaton viesti
Itse katson että eduskunnassa meidän asioistamme päättävien ihmisten pitää olla luotettavia ja rehellisiä.
En halua että siellä istuu valehtelijoita.
Kun on jäänyt kiinni valehtelusta useamman kerran niin mikä takaa että se on sitten siinä?
Kansalla kun on kaikenlaisia kansanviisauksia jotka ovat muotoutuneet aikain saatossa ja jotka ovat harvoin väärässä.
Ilmoita asiaton viesti
Minä ja sinä voimme olla mitä mieltä tahansa, mutta demokratia on sallivampi.
Minä en halua että missään olisi valhtelijoita, ei ehdokkaissa, ei valituissa eikä varsinkaan äänestäjissä.
Ilmoita asiaton viesti
Hankalaksi käy ihmisen elo yhteiskunnassa, jos aina pitää kysyä ”mikä takaa”.
Ilmoita asiaton viesti
Entäs jos vaan lopettaisi valehtelun? Ihan tiiäkkö noin vain.
Ilmoita asiaton viesti
Tuossa on kysymys luottamuksen menetyksestä jos pitää takuumiehiä joka käänteessä kysellä. Puhmalla totta ei todellakaan tarvitse puheilleen takuumiestä, toisin kuin luottamuksen menettäneenä, vaikka puhuisikin lopulta totta.
Ilmoita asiaton viesti
”Itse katson että eduskunnassa meidän asioistamme päättävien ihmisten pitää olla luotettavia ja rehellisiä.
En halua että siellä istuu valehtelijoita.”
Onko valehtelu pahin rikos mihin kansanedustaja voi syyllistyä? Onhan eduskunnassa myös petoksista, varkauksista ja väkivaltarikoksistakin tuomittuja.
Ilmoita asiaton viesti
Lähtökohdat on kyllä toooosi hyvät. Kun mies ei ole se, mikä antaa ymmärtää olevansa. Eli siulle tämmönen on ihan ok?
Ilmoita asiaton viesti
Lähtökohdat ei ole ainakaan yhtään paremmat kuin vaikkapa PS:n kansanedustaja Jukka Mäkysellä, hänkään ei ole sellainen mies kuin antaa kotisivuillaan ymmärtää olevansa: http://perusjukka.fi/kuka-on-jukka-makynen/
Unohtui Mäkyseltä mainita pari pikkujuttua, tuomiot pahoinpitelystä ja törkeästä maksuvälinepetoksesta, jonka ”Perusjukka” sai varastettuaan oman äitinsä rahat. Onko siulle tämmöinen ok?
Minulle ei ole, kuten ei ole myöskään al-Taeen törkeät nettikirjoitukset ja valehtelut.
Mahtaisiko Mäkynenkään olla nyt eduskunnassa jos hänen aiemmat rötöksensä olisivat olleet äänestäjien tiedossa?
Ilmoita asiaton viesti
Nyt on kyse Al-Taeesta. Ei siis muista rikoksista tai rikollisista. Voisit aivan hyvin pysyä aisassa tai olla vaikkapa hiljaa.
Ilmoita asiaton viesti
No itse kirjoitit kommentissasi #116 ”päättävistä ihmisistä” etkä pelkästään al-Taeesta. Ja lupaan että nostan jatkossakin esille persujen törttöilyjä aina kun te dumaatte al-Taeen.
Ilmoita asiaton viesti
Linkedin on Microsoftin omistama kaupallinen tuote jossa voi itselleen profiilin jossa kertoo esim työkokemuksesta ja koulutuksesta.
Sinne kirjoitetaan itse itsestään ja verkostoidutaan. Ei se ole mikään virallinen sivusto josta viranomaiset pitävät kirjaa.
Linkedin on verrattavissa helposti vaikkapa Facebookiin, siinä missä face painottuu enemmän vapaamielisempiin asioihin niin Linkedin on työpainotteinen. Molemmat ovat siis somealustoja.
Jos sinne kirjoittaa olevansa koulutukseltaan jotain muuta kuin on, niin se ei ole millään tavalla rikollista.
Ilmoita asiaton viesti
”Ei se ole mikään virallinen sivusto josta viranomaiset pitävät kirjaa.”
ja kuitenkin al-Taee oli linkittänyt sen suoraan eduskunnan sivulle, mikä taas on virallinen sivusto.
Ilmoita asiaton viesti
Niin ja mitä sitten vaikka linkkejä olisi mihin? Ei se silti ole millään lailla rikollista.
Ilmoita asiaton viesti
Missä olen väittänyt, että rikollista?
Ilmoita asiaton viesti
Se osa joka linkitetään Eduskunnan sivulle esim. CV:n osana, muuttuu viralliseksi kun se on linkitetty.
Ilmoita asiaton viesti
Al-Taeen Linkedln-profiilia ei oltu päivitetty ajan tasalle. Se tuntuu nyt sitten olevan suurikin vale ja kohun aihe. Melkoisen tyhjästä nyhjäisty uutinen, mutta sehän ei estä Maran ja puolueensa huuruisia blogeja.
Ilmoita asiaton viesti
Eli valheellisia tietoja ei ole ehditty poistaa.
Kuitenkin on ehtinyt ilmoittaa, että on kansanedustaja. Joten siinä mielessä on ajan tasalla.
Ilmoita asiaton viesti
Todella tyhjästä nyhjästyä?
Pääkirjoitus: Hussein al-Taeen syytä harkita eroa – kyse kansanedustajan uskottavuudesta https://www.is.fi/paakirjoitus/art-2000006091381.html
Ilmoita asiaton viesti
Siellä on vissiin Ulla Appelsin päässyt irti. Tyhjästä nyhjäistyä tuo on edelleenkin.
Ilmoita asiaton viesti
No sössöttäviä demareita ottaa vaan päähän, kun ihailemansa Al-taee ei ollutkaan puhtoinen pulmunen, vaikka naiivit demarit niin luulivat. Maskotin hohto himmeni pahasti ja nyt ”mutkutellaan”.
Ilmoita asiaton viesti
Onpas perussuomalaisilla kummallispoliitikoilla nyt vauhti päällä. Pitää vainota sekä irakilaista kansanedustajaa että somalialaista kaupunginvaltuutettua ihan tosi tosi tosi paljon. Ihan niska limassa pitää ilmiantoja tehdä. Välillä voi toki ottaa pienen hörpyn ja sitten ihan kännissä ja läpällä katsoa kenet saisi syytteeseen vihapuheesta. Allahu akbar versus öyhöti ökbör. Se sentään hiukan tätä persukipua helpottaa että Ozan Yanar putosi eduskunnasta. Mokomakin muslimihomokasvissyöjä. Väliäkös sillä jos ei oikeasti ookaan mutta näin nämä asiat koetaan.
Ilmoita asiaton viesti
Kyllä tässä menee luottamus suureen joukkoon ihmisiä. Ensin yksi poliitikko puhuu paskaa ja kieltää loppuun saakka niin sanoneensa ja sitten vielä ilmenee, että on pitkin matkaa valehdellut kaikille koulutuksensa ja tutkintonsa (vrt. valelääkärit).
Mutta kamalinta on se, että kaiken valheen paljastuttua löytyy suuri joukko tämän emävalehtelijan puolustelijoita ja vähättelijöitä, jotka keksivät lisää valheita lieventääkseen tuon paskan puhujan emävaleita.
Ilmoita asiaton viesti
No jos tehellisiä ollaan – ja ollanhan me, tai ainakin jotkut meistä – niin enpä muista että kukaan olisi puolustellut tai vähätellyt al-Taeen puheita. Voi olla että joku on, mutta minulta se meni kyllä ohi.
Mutta se on ihmeellistä että Outi Maraa joku ihan oikeasti puolustelee. Äippä väittää ilmeisesti ihan vakavissaan (niin vaikea kuin sitä onkin uskoa) sitä naisvihaksi kun sanoin että joku Laura on ihan nätti mutta ei ihan viisas. Viahpuhetta! Naisvihaa! Kunnianloukkaus! Kutsukaa poliisi!
Ilmoita asiaton viesti
Toisto.
Ilmoita asiaton viesti